Nova edició de l’Ecoplatges 2023 a Marbella
XXI Congrés i exposició internacional de platges del 25 al 17 doctubre
Ecoplatges és el congrés internacional destinat a exposar solucions i serveis relacionats amb el món de les platges. Empreses i administracions acudeixen a l’esdeveniment per posar en comú projectes relacionats amb la prestació de serveis a platges, costes i passeigs marítims. També es fan demostracions pràctiques de maquinària, a més ponències i presentacions.
L’esdeveniment se celebra al Palau de Congressos de Marbella els dies 25, 26 i 27 d’octubre.
AirVoice presentarà les seves solucions de megafonia, comunicacions i Smart Beach
ADTEL assistirà com a expositor de l’esdeveniment per mostrar les darreres novetats en sistemes de megafonia i comunicacions d’AirVoice, amb l’objectiu d’optimitzar els serveis d’informació, prevenció i seguretat dels equips de salvament i socorrisme a les platges:
AirVoice, el sistema de megafonia sense fil per a platges
AirVoice és el sistema de megafonia sense fils per a platges i sector urbà que cobreix necessitats de sonorització, informació i plans d’emergència a zones de concurrència. És un sistema totalment autònom, no requereix preinstal·lació i és capaç de cobrir grans superfícies. A través d’una consola de control, els serveis de salvament envien missatges en directe i pregravats als punts de megafonia instal·lats. Els missatges es poden retransmetre de manera periòdica i cíclica, en diversos idiomes i de manera automàtica.
Actualment, el sistema de megafonia AirVoice està desplegat a més de 130 municipis d’Espanya i França.

Columna de megafonia IP amb serveis intel·ligents
ADTEL posarà a disposició del públic un prototip de la columna de megafonia IP que està instal·lada a les platges de Barcelona, projecte desenvolupat al costat de l’AMB (Àrea Metropolitana de Barcelona).
L’AMB va dissenyar la Columna Integral Modular CIM-AMB per a les platges de Barcelona i ADTEL va integrar al seu interior el mòdul Smart In per oferir servei de sonorització Hi-Fi, connectivitat via Wi-Fi, sensors meteorològics i il·luminació led decorativa. El projecte integral està format per un total de 35 punts de megafonia IP connectats per fibra òptica i emmarcats en el projecte Smart City de l’Ajuntament de Barcelona.

Smart In, el mòdul de comunicacions per a Smart City
Presentarem el mòdul per a ciutats intel·ligents Smart In, la solució Smart City que ofereix serveis intel·ligents a la ciutadania des de l’interior del mobiliari urbà de la ciutat. Smart In pot integrar dispositius de tecnologia a les lluminàries, com per exemple:
- Sonorització i interfonia
- Internet públic
- Digital Signage
- Videovigilància
- Control de llum de les lluminàries (Smart Lighting): DMX & DALI
- Botó SOS
- Sensors mediambientals
- Lectura de matrícules
- Bluetooth
- … i qualsevol aplicació que funcioni sobre tecnologia IP